Пералік і парадак падачы дакументаў для прадастаўлення безнаяўных жыллёвых субсідый
Прыняцце рашэння аб прадастаўленні безнаяўных жыллёвых субсідый ажыццяўляецца згодна УКАЗА ПРЭЗІДЭНТА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ АД 29 ЖНІЎНЯ 2016 г. №322 “АБ ПРАДАСТАЎЛЕННІ БЕЗНАЛІЧНЫХ ЖЫЛОЎНЫХ СУБСІДЫЙ”
Пералік дакументаў:
1.Заява
2.Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу.
3.Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія атрымалі дазвол на пастаяннае пражыванне ў Рэспубліцы Беларусь і від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, – пры яго наяўнасці).
4.Пасведчанне аб заключэнні шлюбу – для асоб, якія знаходзяцца ў шлюбе (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія атрымалі дазвол на пастаяннае пражыванне ў Рэспубліцы Беларусь і від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, – пры яго наяўнасці)
5.Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу - для асоб, якія скасавалі шлюб.
6.Працоўная кніжка (пры яе наяўнасці) – для непрацуючых грамадзян старэйшых за 18 гадоў, непрацуючых членаў сям'і старэйшых за 18 гадоў.
7. Пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка – для індывідуальных прадпрымальнікаў.
8.Пасведчанне на ажыццяўленне натарыяльнай дзейнасці – для натарыусаў, якія ажыццяўляюць натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, натарыяльнай канторы.
9.Спецыяльны дазвол (ліцэнзія) на ажыццяўленне адвакацкай дзейнасці – для адвакатаў, якія ажыццяўляюць адвакацкую дзейнасць у юрыдычнай кансультацыі, адвакацкім бюро, адвакатаў, якія ажыццяўляюць адвакацкую дзейнасць індывідуальна.
10.Пенсійнае пасведчанне – для пенсіянераў.
11.Пасведчанне інваліда – для інвалідаў.
12.Звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за апошнія 6 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту.